Monday 17 September 2012

TESTIMONI



Testimoni mestilah pengakuan sebenar, sukarela dan bertanggungjawab sepenuhnya.
Nyatakan username/id dan nombor telefon untuk pengesahan.
Hak penyiaran bergantung sepenuhnya atas budibicara syarikat dan testimoni yang diberi boleh digunakan oleh syarikat untuk tujuan pengiklanan tanpa sebarang royalti atau bayaran.
Testimoni yang lengkap dengan dokumen, gambar sebelum dan selepas akan dipertimbangkan atas budibicara syarikat untuk diberi saguhati produk terpilih.
Testimoni boleh dibuat ke atas produk atau perniagaan.
Sila gunakan ruang ulasan @ email ke goldsteenpower@gmail.com  untuk membuat testimoni.
Terima kasih.

1 comment:

  1. amir 2012
    alor setar

    Saya telah diperkenalkan kombocha oleh seorang kawan secara tidak sengaja ketika kami bertemu. Dalam pertemuan tersebut saya menceritakan kepadanya bagaimana kedua dua belah kaki saya terasa begitu kebas sejak 20 hari akibat kencing manis.

    Kawan saya memperkenalkan kambocha dan terus saya mencubanya sebanyak 15 litre. Selepas 45 minit kami berbual, semasa kawan saya mahu beredar, tiba-tiba saya merasa kebas di kedua-dua kaki saya sudah tiada, sesuatu yang ajaib.

    selepas mendapat keterangan lanjut, saya terus membeli 2 botol untuk memastikan bekalan berterusan. Hari ini sudah hampir seminggu saya minum kambocha, kesihatan saya makin baik dan terasa segar setiap hari.

    Terima kasih kambocha

    ReplyDelete